Regulamin

Regulamin Strony Internetowej www.labome.pl 

I. Postanowienia Ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze strony internetowej www.labome.pl, w tym zasady zakupu usług, składania reklamacji, ochrony danych osobowych oraz procedurę zwrotu towarów, zgodnie z wymogami Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. 
  2. Właścicielem strony internetowej www.labome.pl jest Aleksandra Połóg, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą „Labome”, z siedzibą przy ul. gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 56, 03-982 Warszawa, NIP: 1133136957, REGON: 528879874. 
  3. Korzystanie ze strony jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Każdy Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu przed skorzystaniem z usług oferowanych przez Administratora. 
  4. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich opublikowania na stronie internetowej. 
  5. Wszelkie informacje, opisy usług i produktów, a także cenniki zamieszczone na stronie internetowej mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego

II. Definicje 

  1. Regulamin – niniejszy dokument, określający zasady korzystania ze strony internetowej www.labome.pl
  2. Strona – serwis internetowy dostępny pod adresem www.labome.pl, zarządzany przez właściciela firmy. 
  3. Użytkownik – każda osoba korzystająca z usług i funkcji strony www.labome.pl, w tym dokonująca rezerwacji lub zakupów. 
  4. Administrator – Aleksandra Połóg, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą „Labome” z siedzibą w Warszawie, ul. gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 56, NIP: 1133136957, REGON: 528879874. 
  5. Usługa – usługa dostępna na stronie internetowej www.labome.pl, która może być przedmiotem rezerwacji i opłacenia przez Użytkownika. 
  6. Towar – produkt dostępny do zakupu na stronie, który może być wysłany do Użytkownika zgodnie z warunkami sprzedaży. 
  7. Rezerwacja – zarezerwowanie przez Użytkownika terminu usługi, możliwe do opłacenia przez system płatności online Paynow. 
  8. Reklamacja – zgłoszenie przez Użytkownika niezgodności towaru lub usługi z umową oraz chęci ich rozpatrzenia przez Administratora. 
  9. Zwrot – procedura odstąpienia od umowy zakupu towaru przez Użytkownika, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 

      III. Polityka Ochrony Danych Osobowych i Prywatności 

      1. Administrator Danych Osobowych 
        • Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Aleksandra Połóg, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą „Labome”, z siedzibą w Warszawie, ul. gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 56, 03-982 Warszawa. 
        • Dane kontaktowe Administratora: e-mail: [adres e-mail], telefon: [numer telefonu]. 
      2. Cel Przetwarzania Danych 
        • Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji usług dostępnych na stronie internetowej, w tym umożliwienia rezerwacji i opłacania usług oraz kontaktu z Użytkownikiem w sprawach związanych z wykonaniem umowy. 
        • Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody Użytkownika oraz w celu wykonania umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. 
      3. Zakres Przetwarzanych Danych 
        • Administrator przetwarza dane osobowe takie jak: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, dane do fakturacji (adres, NIP) oraz dane dotyczące wykonanych transakcji. 
      4. Prawa Użytkownika 
        • Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, usuwania, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. 
        • Użytkownik może także cofnąć zgodę na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, jednakże cofnięcie zgody nie wpływa na legalność przetwarzania, które miało miejsce przed jej cofnięciem. 
        • W celu realizacji swoich praw Użytkownik może skontaktować się z Administratorem za pomocą podanych powyżej danych kontaktowych. 
      5. Okres Przechowywania Danych 
        • Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umowy oraz do momentu wygaśnięcia wszelkich roszczeń związanych z umową. 
        • Po zakończeniu okresu przechowywania dane mogą być przetwarzane w celach archiwalnych lub statystycznych przez okres wymagany przepisami prawa. 
      6. Przekazywanie Danych 
        • Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane podmiotom współpracującym z Administratorem, takim jak: dostawcy usług płatności online (np. Paynow), dostawcy usług hostingowych, firmy kurierskie, a także podmioty świadczące usługi księgowe lub prawne. 
        • Administrator nie przekazuje danych osobowych poza terytorium Unii Europejskiej. 
      7. Pliki Cookies 
        • Strona www.labome.pl wykorzystuje pliki cookies w celu poprawy jakości usług oraz dostosowania treści strony do preferencji Użytkownika. Użytkownik może w dowolnym momencie zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarki. 
        • Więcej informacji o polityce cookies znajduje się w sekcji Polityka Cookies dostępnej na stronie internetowej. 
      8. Bezpieczeństwo Danych 
        • Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych Użytkowników, w tym ochrony przed ich nieautoryzowanym dostępem, ujawnieniem, zmianą lub zniszczeniem. 

      IV. Procedura Składania i Rozpatrywania Reklamacji 

      1. Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej Usług lub Towarów zakupionych na stronie, zgodnie z Kodeksem cywilnym oraz Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. 
      2. Reklamacje można zgłaszać: 
        • pisemnie na adres: ul. gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 56, 03-982 Warszawa, 
        • drogą elektroniczną na adres e-mail podany na stronie www.labome.pl
      3. Reklamacja powinna zawierać: 
        • dane Użytkownika, 
        • opis przyczyny reklamacji oraz żądanie Użytkownika. 
      4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty ich otrzymania, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta. Odpowiedź zostanie udzielona w sposób wskazany przez Użytkownika (np. e-mail, listownie). 
      5. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Użytkownikowi przysługuje prawo do zwrotu kosztów, wymiany produktu na wolny od wad lub innej formy rekompensaty, zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego

      V. Polityka Zwrotu Towarów 

      1. Użytkownik może odstąpić od umowy zakupu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta
      2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Użytkownik musi wysłać oświadczenie o odstąpieniu na adres e-mail lub pocztą na adres siedziby firmy. 
      3. Zwrot towarów możliwy jest wyłącznie wtedy, gdy produkt jest w stanie nienaruszonym, nie był używany, a jego opakowanie jest oryginalne. 
      4. Koszty zwrotu towaru pokrywa Użytkownik.